Media NXT

Wij hebben Media NXT vanuit Media Outlaws ontwikkeld om organisaties te begeleiden en te inspireren met het zetten van de volgende stap in hun marketing en communicatiestrategie. De methodiek gaat uit van een integrale, strategische benadering waarmee op het juiste niveau antwoord gegeven kan worden op opportunistische vragen die vanuit de organisatie komen. Dit zijn vaak middelengeörienteerde vragen zoals “we hebben een nieuwe website nodig”, “we moeten onze sociale media beter benutten” tot “onze directeur wil een filmpje”. De methodiek van Media NXT overstijgt deze middelen.

Voordelen

  • Beproefde methodiek
  • Overzichtelijk stappenplan
  • Inzicht en overzicht in mogelijkheden en middelen
  • Vanuit commitment en draagvlak
  • Verschillende disciplines aan tafel
  • Kort en resultaatgericht strategietraject
  • Snel en effectief uit te rollen in organisatie

Media NXT spelbord

Om organisaties verder te helpen in hun marketing en communicatiestrategie hebben wij een Media NXT spelbord ontwikkeld. Het Media NXT spel speel je met een selectie van maximaal 8 medewerkers uit je organisatie. Vanuit eigen inzichten en inspiratie ontwikkel je op basis van 32 stappen een integrale scope op je marketing en communicatiestrategie. Output is een gedragen strategie met een focus op nieuwe media.

Beproefde methodiek

De afgelopen 4 jaar hebben wij Media NXT workshops mogen verzorgen aan klanten uit verschillende branches. Van accountants, notarissen, MKB+ bedrijven, woningcorporaties, overheidsinstellingen tot retailers. Altijd op maat vanuit de specifieke marketing en communicatie uitdaging.

Beschikbaar

Vanuit de in-company workshops die wij aan onze klanten aanbieden, stellen wij Media NXT ook beschikbaar aan andere marketing- en communicatieprofessionals, bureaus en ZP’ers uit de creatieve sector.